· Zaloguj się · ISSN 2083-8824
Konto
E-wokandy
Sygnatura:

Miasto:

Regulacje prawne

Aktualności

A A A

Zapraszamy Państwa na konferencję Nowoczesny prawnik – zarządzanie dokumentami i sprawami w kancelariach.

Jak bezpiecznie przechowywać dane swojego klienta?

Jak zadbać o prawidłowy obieg dokumentów?

 

Zapraszamy Państwa na konferencję Nowoczesny prawnik – zarządzanie dokumentami i sprawami w kancelariach i działach prawnych

która odbędzie się 26.11.2014.

 

Wydarzenie pod Honorowym Patronatem Zrzeszenia Prawników Polskich

Oddział w Warszawie

Kancelaria prawna jak każda instytucja przechowująca dane swojego klienta musi zadbać o ich bezpieczeństwo. Klient korzystający z jej usług musi mieć pewność, że informacje jakie pozostawia będą bezpiecznie przechowywane.

Rynek Kancelarii świadczących usługi prawne staję się z dnia na dzień bardziej konkurencyjny. Dlatego należy zadbać o dobry kierunek rozwoju, który poprawi skuteczność pozyskania klienta oraz renomę w środowisku. Zadbanie o prawidłowy obieg i bezpieczeństwo dokumentów powinno być kluczowym elementem w działalności kancelarii.

 

STRNA WYDARZENIA>>>>

W programie m.in. Prelekcje

  • Outsourcing czynności administracyjnych - szanse i zagrożenia prawne dla kancelarii
    Krzysztof Wiecki – Prawnik i współzałożyciel Kancelarii - Rigel Lex
  • Jak nowoczesne technologie mogą wspierać prawników?
    Tomasz Zalewski - Partner w kancelarii Wierzbowski Eversheds
  • Strategy & Business Development Managera 
    Iwona Truszczyńska - Kancelaria Chałas i Wspólnicy 
  • Nowoczesna I-Kancelaria-Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą
    Krzysztof Gożałczyński - Key Account Manager - Alfa Projekt Sp. z o.o.
  • Zarządzanie zasobami ludzkimi
    Weronika Papucewicz - Prawnik w Kancelarii Chajec, Don-Siemion & Żyto, ekspert w Zespole Prawa Pracy
  • Jak zoptymalizować proces pozyskiwania zleceń z wykorzystaniem systemu CRM?
    prof. Ryszard Sowiński, partner w spółce doradczej Naveo Sowiński i Sęk sp. j
  • Prezentacja Firmy Astrafox

 REJESTRUJĘ SIĘ>>>

Poniżej przedstawiamy ogólny zakres tematyczny, który poruszymy na konferencji:

  • zarządzanie dokumentacją i korespondencją
  • zarządzanie sprawami i administracja danymi Klienta
  • zarządzanie zasobami ludzkimi
  • zarządzanie kosztami, w tym e-faktura
  • podpis elektroniczny
  • Business Intelligence
  • systemy archiwizacji
  • digitalizacja dokumentów
  • zarządzanie usprawnieniami i dostępem
  • systemy rozpoznawania tekstu w dokumencie i obrazie OCR/OMR
  • systemy faksowe, skaner, mail
  • workflow - automatyzacja procesów biznesowych
  • portale korporacyjne inter/intra/extranet

Do bezpłatnego udziału w konferencji zapraszamy:

  • Partnerów zarządzających/dyrektorów i kierowników działów prawnych radców prawnych
  • prawników
  • adwokatów
  • osoby zajmujące się zarządzaniem dokumentacją prawną, procesami biznesowymi, kadrami, finansami

 

Udział jest płatny: dla pozostałych osób, w tym przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych - opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT* 

 

 

 

Osoba do kontaktu:

Beata Kielin

Asystentka ds. organizacji konferencji

tel: 721 728 913

fax: +48 0-22 244 25 37

mail:beata.kielin@multitrain.pl




Tagi: adwokaci, kancelaria prawna, konferencja, Multitrain, prawnicy, Zrzeszenie Prawników Polskich
Autor: redakcja NW
Data: 18 listopada 2014